Kreatívny koncept „Nákupný raj“, ktorý bol pre Euroveu typický niekoľko sezón, tak odchádza do zabudnutia. „Dôvodom zmeny komunikácie bola potreba nájsť nový komunikačný odkaz, ktorý by nás odlíšil od konkurencie, ale hlavne jasnejšie odzrkadľoval výnimočnú pozíciu a postavenie na trhu. Cítíli sme, že po otvorení ďalších dvoch nákupných centier na takom malom trhu, ako je Bratislava, je veľmi dôležité opätovne zadefinovať značku Eurovea,“ uvádza PR & marketing manager Eurovea Oľga Hammer.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Ako tvrdí, „prvý kvalitatívny test marketingovej kampane dopadol u respondentov veľmi pozitívne a dokázal nám, že sme sa rozhodli správne.“
Cieľom kampane je podporiť spotrebiteľmi najviac oceňovaný aspekt centra - blízka poloha k nábrežiu a promenáde pri Dunaji. Práve to má posilniť nový slogan kampane „najlepší shopping na Dunaji“.
„Nový claim má viazať asociácie na značku Eurovea spojením zážitkov z nakupovania a príjemne stráveným časom na dunajskom nábreží,“ uviedla manažérka.
Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett je nasadená predovšetkým v outdoore s podporou printov, rádia a online a bude prebiehať v dvoch vlnách – Vianoce po Dunaji a produktový follow up na vianočné benefity k nákupu v Eurovea.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett