V spolupráci so spoločnosťou BigMedia, ktorá ponúka na Slovensku nový nosič nazývaný ShowCase, umiestnila tovar zo svojich obchodov priamo do citylightov.
„Hviezdami raja“, ako spoločnosť v kampani nazýva svoje produkty, sa tak stal napríklad top od spoločnosti H&M, potraviny od Marks&Spencer, kozmetika od Pierot alebo knihy od Panta Rhei.
Zdroj: Jandl
„Cieľom kampane je priblížiť tovar kupujúcim komunikovaním reálnych tovarov. Nechceli sme len komunikáciu prostredníctvom fotografií či sloganov, ale chceli sme ho reálne ukázať. V neposlednom rade sme sa chceli odlíšiť od štandardnej komunikácie,“ hovorí Ivan Akimov zo spoločnosti BigMedia.
Ako ďalej dodáva, nosiče budú štandardne ponúkané klientom v rámci predaja citylightov. „Eurovea dostala ako prvá možnosť takejto komunikácie v rámci svojej kampane,“ dodáva. Podľa BigMedie sú citylighty zabezpečené proti krádeži.
Za kreatívnym konceptom celej kampane stojí reklamná agentúra Jandl, ktorá pre klienta Eurovea pripravuje reklamné koncepty dlhodobo. Výber produktov mal na starosti samotný klient.