Kľúčovým prvkom kampane je televízny spot s názvom „Elevator“, ktorú režíroval argentínsky tvorca Robert Llauró. Ten so značkou Coca-Cola spolupracuje dlhdobo a v súčasnosti pôsobí prevažne v New Yorku.

Ako súčasť spotu speváčka naspievala svoju verziu skladby „Taste The Feeling“, ktorá je ústrednou melódiou reklám značky po celom svete.

Okrem televízie je kampaň nasadená na sociálnych sieťach, kde Coca-Cola plánuje využiť potenciál influencerky. Kampaň bude podporovaná aj prostredníctvom iVideí a produkty značky sa budú objavovať aj priamo vo vysielaní, rovnako ako sponzorské odkazy a animované vstupy.

E. Drobnú poznajú spotrebitelia na Slovensku aj v Česku vďaka federálnej verzii speváckej šou Superstar. Tú Coca-Cola sponzorovala aj v čase, keď ju vyhrala E. Drobná. 

„Hudobná súťaž Superstar je mimoriadnym projektom, z ktorého vzišiel rad talentovaných spevákov, preto nás veľmi teší, že môžeme ako ambasádorku kampane predstaviť práve Emmu Drobnú, jednu z víťaziek súťaže. Emma je nadanou mladou speváčkou a pri natáčaní televízneho spotu sa navyše prejavil aj jej prirodzený herecký talent,“ hovorí senior brand manager spoločnosti Coca-Cola Katarína Hladíková.

Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž, ktorú značka realizuje opäť v spolupráci s televíznou súťažou Superstar. Výhercovia môžu získať VIP vstupy, vďaka ktorým nahliadnu do zákulisia programu alebo sa stretnú s finalistami súťaže. Ich úlohou je nájsť výherné kódy, ktoré budú ukryté pod etiketou pollitrových fliaš a na plechovkách s objemom 250 ml nápojov Coca-Cola a Coca-Cola Zero.

Súťaž potrvá od 1. apríla do 31. mája a bude komunikovaná formou špeciálnej grafiky na obaloch nápojov. Kampaň je okrem televízie a sociálnych sietí nasadená aj vo vybraných sieťach multikín.