Zábery v spote opäť patria zvieratám, ktoré si užívajú život vo voľnej prírode. Avšak zadávateľ spolu s reklamnou agentúrou v ňom scenzuroval zvieratá.
Cieľom kampane je ukázať paralelu medzi tým, čo je vo svete ľudí zakázané, ale naopak v prírode úplne bežné. Festival upravil zábery z prírody tak, že zvieratám prekryl tie miesta, ktorých zobrazenie by v ľudskom svete bolo problematické.
„Zatiaľ čo filmy zo sveta ľudí sú spútané rôznymi pravidlami – niečo môže isť až po 22.00 hod., prekrýva sa násilie, sexuálne scény i vulgarizmy, dokumenty o prírode sú nespútané a ukazujú svet zvierat taký, aký je. Nikoho nenapadne pohoršovať sa, keď lev žerie zebru alebo sa pária slony,“ vysvetľuje tvorcovská agentúra Effectivity Powered by Publics.
Kampaň je okrem televízie nasadená prostredníctvom rádiových spotov, printov, onlinu a OOH nosičov. Rozhlasový spot, v ktorom sú vypípané predvídateľné obscénne slová, niektoré rádiá odmietli zaradiť, doplnil zadávateľ.