Kampaň podčiarknutú claimom „Toto je Tchibo!“ nadväzuje na predchádzajúci koncept, avšak tentoraz sú v hlavných úlohách konkrétne produkty z týždňovej ponuky.
Celá kampaň je postavená na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza prekvapivé odhalenie skutočného produktu z ponuky Tchibo.
„Chceme spolu s Tchibo predstaviť zákazníkom týždňové ponuky v ucelenom koncepte. Inšpirovali sme sa situáciami z bežného života zákazníkov Tchiba, ktorí sú zvedaví na novú ponuku a bavia sa o nej medzi sebou,“ uviedla pre Mediálne.sk agentúra Effectivity.
Ako ďalej dodáva, práve z toho dôvodu je jej koncept postavený na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza odhalenie produktu. „A keďže ide o vychytávku, snažili sme sa ho odprezentovať vždy prekvapivou formou,“ tvrdí.
Effectivity vyhrala tender Tchibo v auguste tohto roku. Kreatívny koncept realizuje v Čechách a na Slovensku v období september až december 2014.
V minulosti agentúra pripravovala niekoľko menších kampaní pre Tchibo, napríklad návrh packagingu na produktový rad Tchibo Privat Kafe. V rámci portfólia spoločnosti Tchibo sa Effectivity stará tiež o komunikáciu značky Eduscho. „Toto je Tchibo“ je však prvou televíznou kampaňou z jej dielne.