Verejnosti treba totiž vážnosť tejto témy ukázať tak, aby im vzliezla pod kožu. To sa pravdepodobne podarilo telekomunikačnému operátorovi AT&T, ktorý predstavil krátky film zo série s názvom „It Can Wait“.

Ako upozornil server Adfreak.com, cieľom kampane je upozorniť na problematiku online „vzruchov“ pri šoférovaní motorového vozidla.

Hlavnými hrdinami kampane sú viacerí ľudia, ktorí sa prostredníctvom svojich mobilných zariadení delia o svoje zážitky s rodinou či priateľmi. Lajky na Facebooku, telefonáty, všetko, čo narúša ich sústredenosť. Nikto z nich sa predtým nepoznal, avšak v jednom momente ich spojí spoločný okamih.

Za kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra DDBO New York, režisér krátkeho filmu bol Frédéric Planchon, vizuálne efekty má na starosti agentúra The Mill.