Dr. Oetker realizoval tender na novú PR agentúru koncom vlaňajška, voľba napokon padla na Divino. Agentúra bude zastrešovať korporátne i produktové PR, vzťahy s médiami, influencermi, správu sociálnych sietí a kompletnú komunikačnú stratégiu.

Potravinársky výrobca práškového sortimentu dosiaľ spolupracoval s lídrom trhu, PR agentúrou Seesame. „Poďakovanie patrí PR agentúre Seesame za dlhoročnú spoluprácu a veľký kus odvedenej práce. S príchodom agentúry Divino očakávame nové smerovanie v oblasti digitálnej komunikácie, sociálnych sietí a posilnenie spolupráce s blogermi a influencermi,“ povedal Zdeněk Kvinta, marketing executive manager spoločnosti Dr. Oetker.

„Zo spolupráce máme obrovskú radosť. Stojí pred nami výzva ukázať kvalitu produktov Dr. Oetker novou, pútavou formou. Popri ostatných cieľových skupinách chceme cieliť najmä na mladšiu cieľovú skupinu, aby sa produkty Dr. Oetker aj pre nich stali prvou voľbou pri pečení, zaváraní či príprave dezertov a pizze,“ hovorí managing director agentúry Divino Simona Mištíková, ktorá v minulosti pracovala takisto v Seesame a pred piatimi rokmi založila vlastnú agentúru.

Dr. Oetker má samostatnú firmu na Slovensku od roku 1993, v ponuke má aktuálne vyše 150 výrobkov.

Divino popri novom klientovi spolupracuje so značkami ako ZlavaDna.sk, Bepon, Slovenské pramene a žriedla, Henkel, Exeltis, Cinema City, Pelikan či Kvety.sk.