„No super, je leto a ja som zase zmrznutý,“ sťažuje sa v reklame nanuk Nogger. Ten vystupuje hneď v dvoch reklamných vizuáloch Algidy.
Zelená strana nanuku Twinni presviedča v ďalšej verzii spotrebiteľov, aby si dali hrušku, oranžová zase, aby si dali pomaranč. Do hádky produktu Twinni vstúpi Nogger s jasným posolstvom „Dajte si pohov“.
Humorne vyznie aj rozhovor Cornetta s Twisterom. Cornetto sa pýta Twistera, ako bolo na kurze hypnózy. Ten ho svojimi pásikmi zhypnotizuje a trikrát po sebe vysloví „Chceš Twister“.
Calippo od Algidy zase v kampani poukazuje na to, že sa vždy rýchlo vymačkne. Celú reklamu sprevádza motto „Dosť bolo vážnosti.“
Cornetto
„Chceme spotrebiteľom ukázať, že konzumácia zmrzliny Algida dokáže odľahčiť vypäté a stresujúce každodenné situácie. So zmrzlinou sa oslobodíme od všetkých starostí a trápení dospeláckeho života (zlé počasie, zápchy na ceste, denná rutina, práca, úlohy). Odľahčujeme situáciu vtipom a dvojzmyslami,“ uviedla pre Mediálne.sk PR manažérka Veronika Kúšiková.
Značka Algida patrí spoločnosti Unilever. Reklamná kampaň je nasadená najmä do outdooru v Bratislave, ale aj na ďalších sezónnych miestach. Propagácia s týmto reklamným posolstvom prebieha zároveň aj na sociálnych sieťach.