Drogéria Hebe, obľúbená značka z Poľska, otvára svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku. Po úspešnom vstupe na český trh prichádza táto sieť aj do Bratislavy, kde 17. a 18. októbra privíta prvých zákazníkov v obchodnom centre Eurovea. Počas otvorenia sa návštevníci sa môžu tešiť na špeciálne akcie a profesionálne kožné vyšetrenie.
„Je to len začiatok expanzie kamenných predajní na slovenskom trhu. Zákazníci sa môžu tešiť na výnimočný zážitok z nakupovania a širokú ponuku produktov na starostlivosť o pleť a make-up,“ uviedla spoločnosť. Hebe ponúka 20 tisíc výrobkov rôznych značiek. Nájdete tu široký výber pleťovej, kórejskej, prírodnej dekoratívnej kozmetiky, dermokozmetiky, vlasovej kozmetiky, vôní a mnoho ďalšieho.
Hebe plánuje svoju expanziu nielen v Bratislave, ale aj na východe Slovenska. Ďalšia predajňa by mala byť otvorená v Prešove. Tento zámer potvrdzuje aj inzerát na pracovnom portáli Profesia.sk, kde spoločnosť hľadá vedúceho predajne.
Hebe: Poľská značka s globálnymi ambíciami
Hebe začala svoju púť v roku 2011 v Poľsku a dnes prevádzkuje viac než 300 predajní. Okrem kamenných pobočiek ponúka od roku 2021 aj široký sortiment kozmetických výrobkov na e-shope. Vlastní ju spoločnosť Jerónimo Martins, ktorá má vo svojom portfóliu aj známy obchodný reťazec Biedronka, ktorý plánuje vstup na slovenský trh do konca roka 2024.
Müller: Ďalší hráč na slovenskom trhu
Konkurenčný boj na slovenskom drogistickom trhu naberá na obrátkach. Nemecká drogéria Müller, ktorá je už známou značkou v pohraničných oblastiach Rakúska a Maďarska, plánuje otvoriť svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2025.
Slovenský trh, na ktorom dominujú dm drogerie markt, 101 Drogérie a Teta, tak čelí novým výzvam. S príchodom Hebe a Müller sa výber pre zákazníkov výrazne rozšíri, čo sľubuje konkurenčné ceny a širšiu ponuku produktov.