Drogéria Hebe, obľúbená značka z Poľska, otvára svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku. Po úspešnom vstupe na český trh prichádza táto sieť aj do Bratislavy, kde 17. a 18. októbra privíta prvých zákazníkov v obchodnom centre Eurovea. Počas otvorenia sa návštevníci sa môžu tešiť na špeciálne akcie a profesionálne kožné vyšetrenie.

„Je to len začiatok expanzie kamenných predajní na slovenskom trhu. Zákazníci sa môžu tešiť na výnimočný zážitok z nakupovania a širokú ponuku produktov na starostlivosť o pleť a make-up,“ uviedla spoločnosť. Hebe ponúka 20 tisíc výrobkov rôznych značiek. Nájdete tu široký výber pleťovej, kórejskej, prírodnej dekoratívnej kozmetiky, dermokozmetiky, vlasovej kozmetiky, vôní a mnoho ďalšieho.

Hebe plánuje svoju expanziu nielen v Bratislave, ale aj na východe Slovenska. Ďalšia predajňa by mala byť otvorená v Prešove. Tento zámer potvrdzuje aj inzerát na pracovnom portáli Profesia.sk, kde spoločnosť hľadá vedúceho predajne.

Sieť drogérií Hebe otvára prvú predajňu na Slovensku.
Zdroj: Hebe
Sieť drogérií Hebe otvára prvú predajňu na Slovensku.

Hebe: Poľská značka s globálnymi ambíciami

Hebe začala svoju púť v roku 2011 v Poľsku a dnes prevádzkuje viac než 300 predajní. Okrem kamenných pobočiek ponúka od roku 2021 aj široký sortiment kozmetických výrobkov na e-shope. Vlastní ju spoločnosť Jerónimo Martins, ktorá má vo svojom portfóliu aj známy obchodný reťazec Biedronka, ktorý plánuje vstup na slovenský trh do konca roka 2024.

Müller: Ďalší hráč na slovenskom trhu

Konkurenčný boj na slovenskom drogistickom trhu naberá na obrátkach. Nemecká drogéria Müller, ktorá je už známou značkou v pohraničných oblastiach Rakúska a Maďarska, plánuje otvoriť svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2025.

Slovenský trh, na ktorom dominujú dm drogerie markt, 101 Drogérie a Teta, tak čelí novým výzvam. S príchodom Hebe a Müller sa výber pre zákazníkov výrazne rozšíri, čo sľubuje konkurenčné ceny a širšiu ponuku produktov.

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Na Slovensko prichádza nemecký gigant. Zákazníci sa na nákupnú horúčku môžu tešiť už budúci rok

Rozšírenie obchodného centra Aupark Bratislava reaguje na dopyt po veľkých exkluzívnych obchodných jednotkách.
Neprehliadnite

Bratislavský Aupark otvára novú časť, ohromí impozantnou zelenou fasádou. Takto bude vyzerať

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Lidl a Kaufland prinášajú novú éru v platení. Česko už testuje, Slovensko sa zatiaľ pripravuje

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Televízna reklama už oslovuje len starších. Kde objavujú nové značky mladší zákazníci?

Výstavba projektu Vydrica v bratislavskom podhradí napreduje podľa plánu.
Neprehliadnite

Najluxusnejšia časť Bratislavy sa otvára: Prejdite sa Vydricou a nazrite do bytov za milión eur