Ešte v priebehu minulého týždňa značka Burger King vyrukovala s novinkou – parfémom s vôňou svojho burgera nazývaného Whopper.
Ako upozornil server Mashable.com, parfém by mal byť predstavený 1. apríla, kedy reťazec tento deň označil za Whopper Day. Už len vzhľadom na dátum kolujú v médiách, pochopiteľne, diskusie, či pôjde o naozajstný produkt, alebo si značka len vystrelí zo spotrebiteľov.
Zdroj: Mashable.com
Avšak ani konkurenčný McDonald’s nezaspal a vavrínoch a v priebehu tohto týždňa prestavil vlastnú kolekciu oblečenia a doplnkov do domácnosti. Uvedeniu predchádzala módna prehliadka nazývaná „McWalk“ v Štokholme.
Súčasťou kolekcie, ktorej hlavným hrdinom je burger Bic Macm sú legíny, gumáky, bunda, tapeta či obliečky a dokonca aj termoprádlo, keďže fastfoodový reťazec je sponzorom švédskeho tímu lyžiarov. Upozornil na to server Adweek.com.
Zdroj: Adweek.com
Zdroj: Adweek.com
Zisk z predaja oblečenia by mal poputovať na charitu Ronalda McDonalda. Aj v tomto prípade však nie je isté, či rovnako nepôjde len o prvoaprílový žartík.
Značka zároveň spustila web www.imlovinit24.com, na ktorej lokálne tímy reštauračnej siete predstavili podobné vychytávky.