„Na rozdiel od doterajších kampaní, ktoré boli skôr náborové, je cieľom poďakovať Dobrým Anjelom, podporovateľom, lekárom a každému, kto sa pričinil o to, že sme tu už desiaty rok,“ vysvetlila pre Mediálne.sk marketingová manažérka Dobrého Anjela Ľudmila Kolesárová.

Hlavným motívom komunikácie sú lietajúce šatky vo vzduchu, ktoré predstavujú moment, kedy sa jej onkologický pacient vzdáva, pretože sa vyliečil a začínajú mu rásť vlasy. Vo vzduchu sa ich v televíznom spote objavia desiatky, ale až v závere sa odhalí pointa, keď jedno z mladých dievčat odhodí tú svoju. Video sprevádza skladba od speváčky Jany Kirschner.

„Tento motív lietajúcej šatky sme si vybrali pre poďakovanie práve preto, aby sme ukázali, že pomoc okolia môže pomôcť k zvládnutiu boja s rakovinou a návratu do normálneho života,“ vysvetľuje Ľ. Kolesárová.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik je okrem televízie nasadená v outdoore, printe, prostredníctvom rádiových spotov a v online.

Dobrý Anjel sa objaví aj na podujatí Biela noc v Bratislave so špeciálnou projekciou. Prostredníctvom nej ukáže tváre detí, ktoré sa vyliečili z rakoviny. 

Desiate výročie organizácie si v spote pripomenuli aj komerčné značky - OMV či Telekom, ktorý ďakuje všetkým Telekom Dobrým Anjelom za to, že im nie je ľahojstajný osud rodín s deťmi s rakovinou či inou vážnou chorobou. Na svoj YouTube kanál uverejnil originálny spot Dobrého Anjela, ktorý v závere doplnil o krátku výzvu, v ktorej voice-over vysvetľuje, ako sa stať Dobrým Anjelom. 

Telekom sa spolu s Orangeom a O2 zapojili spoločne tento rok v máji aj do predošlej kampane organizácie, v ktorej vyzývali ľudí, aby sa stali členmi Dobrého Anjela.

Medzi ďalšie „anjelské firmy“, ako ich organizácia na svojom webe nazýva, patria okrem operátorov či OMV aj VÚB banka, Martinus.sk, Slovenská pošta, Skanska, Eset, Nay Elektrodom, Made by Vaculik a Wüstenrot.