Dobrý anjel má v novej kampani Ninku, ktorá mu ďakuje

Nezisková organizácia Dobrý anjel minulý týždeň spustila kampaň, v ktorej chce osloviť potenciálnych „dobrých anjelov“ - obyčajných ľudí, ktorí môžu pomôcť deťom v boji s rakovinou prispením na zbierku. Jej hlavnou hrdinkou je sedemročné dievčatko Ninka, ktorej Dobrý anjel pomáha v boji s rakovinou už päť rokov.

Ústredným motívom televízneho spotu je modlitbička, v ktorej dievčatko ďakuje svojmu anjelovi za to, že jej pomáha v boji s touto chorobou a vďaka nemu nemusí ležať v nemocnici, ale môže sa hrať so svojou mamou doma. V druhej polovici spotu sa objaví mladí muž, ktorý ako posledný zamestnanec sedí v práci a to, že si na neho niekto spomenul, je naznačené zaštikútaním. Posledné sekundy spotu patria záberu na logo organizácie Dobrý anjel a hlasu, ktorý vyzýva ľudí, aby sa stali dobrými anjelmi aj oni.

„Vďaka zaštikútaniu mladého muža či odčítaniu loga je jasné, že za touto pomocou nestojí nadpozemská bytosť, ale skutočný človek, ktorý prispieva do systému Dobrý anjel,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane copywriterka z agentúry Vaculik Advertising Lenka Bónová. Ako ďalej dodáva, pri vytváraní konceptu agentúru inšpiroval samotný systém Dobrý anjel, ktorý, tak ako hovorí jeho názov, skutočne robí z ľudí „anjelov“.

„Rodiny, ktoré bojujú s rakovinou sú nesmierne vďačné tým, ktorí prispievajú o čom sme sa presvedčili, keď sme spoznali našu hlavnú hrdinku Ninku a modlitbičku sme „našili“ na jej príbeh,“ ukončila Bónová.

Komunikačný koncept pochádza z dielne agentúry Vaculik Advertising a má osloviť obyčajných ľudí, ale najmä tých, ktorí majú vlastné deti a vedia, čo znamená báť sa o ich zdravie. Kampaň bola spustená 6. októbra a jej súčasťou je TV spot, rozhlasový spot, print, outdoorové nosiče a online.

Dobrý anjel má v novej kampani Ninku, ktorá mu ďakuje

Zdroj: Vaculik Advertising

Dobrý anjel má v novej kampani Ninku, ktorá mu ďakuje

Zdroj: Vaculik Advertising

Vizitka kampane Modlitbička pre Dobrého anjela od Vaculik Advertising

Creative director: Dejan Galovič

Art director: Peter Hrevuš

Copywriter: Lenka Bónová

Account manager: Lenka Jaslovská

Produkcia: Protos Production

Réžia: Gunpowders

Fotograf: Symon Kliman