Televízne spoty sú imidžové a vychádzajú z kampane „Pre všetko, čím my sme“, ktorú spoločnosť po prvýkrát predstavila v novembri minulého roka. Cieľom nového konceptu je rozvinúť pojem „Ja“ na „My“. Kampaň sa posúva ku komunikácii sociálneho spolužitia.

Jednotlivé spoty sú postavené na príbehoch ľudí, ktorí vo svojom životopise rozprávajú o ľuďoch ovplyvňujúcich ich životy. DM používa televíznu kampaň na iných trhoch už približne tri roky.

„Myšlienkou nasadenia reklamy v televízii sme sa zaoberali už dlhšie obdobie. V minulých rokoch sme naše spoty komunikovali cez internet a zákazníci na ne reagovali veľmi pozitívne. Po úspechu našej narodeninovej kampane v uplynulom obchodnom roku sme usúdili, že teraz je tá správna doba nasadiť aj reklamu v televízii,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk manažérka marketingu dm drogerie markt Nicol Noseková.

Televízna kampaň je v roku 2016 naplánovaná na tri fázy a celkovo je pripravených sedem spotov, ktoré budú rotovať v rámci všetkých fáz súbežne, z toho päť portrétov žien a dva trailery zahŕňajúce mix portrétov žien. Na imidžové spoty je naviazaný 5-sekundový tag-on „vždy výhodne“.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí rakúska reklamná agentúra Retale. Okrem televízie je kampaň nasadená v printe, online, rozhlase, outdoore alebo prostrednícvom POS materiálov.