Na Trend konferencii - Mediálne Trendy 2024 vystúpil Michal Teplica, Generálny riaditeľ spoločnosti News and Media Holding s niekoľkými dôležitými poznámkami o stave mediálneho trhu. Teplica poukázal na význam diskusie o crossmediálnom meraní, ktorá chýba, preto predstavuje veľké riziko pre celý mediálny trh. Okrem toho diskutoval o tom, ktoré médiá na Slovensku už prešli digitálnou transformáciou a ktoré ešte nie. Ďalej sa zameral na podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku.

Viac sa dozviete vo videu z panelovej diskusie konferencie Mediálne Trendy 2024 venovanej cossmediálnmu merianiu na Slovensku. Jej hosťami boli:

Michal Teplica, Generálny riaditeľ, News and Media Holding

Marcela Podolakova, COE, Omnicom Media Group

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Trend konferencia - Mediálne Trendy 2024 Eurovea
Neprehliadnite

Alexej Fulmek: Zmenili sme v minulom roku stratégiu