Značka Diesel si vystrelila z ľudí v New Yorku, kde otvorila obchod so značkou Deisel. Logo ostalo rovnaké, zmenilo sa len poradie písmen v názve. Čakala, čo ľudia urobia - či sú ochotní aj napriek dobrej kvalite kúpiť si fake a ako sa budú správať k predavačovi. Celý nápad pochádza od reklamnej agentúry Publicis New York a je jednou z komunikačných aktivít k Fashion Weeku v New Yorku.
Ancestry.com pripravila spolu s reklamnou agentúrou Droga5 kampaň, v ktorej dostali priestor legendy hokeja z roku 1980. Aj napriek tomu, že Dave Christian, Mike Eurzione, John Harrington, Rob McClanahan a Buzz Schneider v 60-sekundovom spote nie sú, má divákom ukázať silu a vášeň hry. Napriek tomu si muži spoločne zaspomínali na svoje víťazstvo.
Geico predstavilo ďalšie zo svojich preroll spotov, v ktorých divákom vysvetľujú, prečo sa rozhodli prerušiť ich video. Spoty sú trochu chaotické, keďže napríklad v prvom klipe staršiu dvojicu vyruší športujúci pár, ktorý ku ním príde cez stenu. Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra The Martin Agency.
Whole Foods Market má skvelú kampaň, v ktorej sa stretáva predavač so zákazníkmi. Zamestnanci sú natoľko vyškolení, že vedia všetko napríklad o syroch. Vtipná je aj dvojica mužov, ktorá si vyberá mäso. Značka sa kampaňou snaží osloviť širšie masy zákazníkov. Reklamy premiérovo pripravila agentúra MullenLowe.
Časopis GQ a Condé Nast Traveler vydali zoznam miest a hotelov, kde si páry môžu užiť intimitu. Následne značka poslala ľudí, aby vyskúšala tieto miesta a napísala na ne recenzie. Pozrite si video, na ktorom značka spolupracovala s reklamnou agentúrou Sid Lee Paris.
Amnesty International dáva prostredíctvom kampane možnosť verejnosti pozrieť sa na svet očami utečencov. Aby to lepšie pochopili, organizácia v Holansku ich zhypnotizovala s cieľom ukázať im, ako sa cítia a čo všetko si museli prežiť. Nápad je od agentúry TBWA/Neboko.
Michael Bolton, ktorý je známy spoluprácou s viacerými značkami ako je Pizza Hut, Honda či Netflix, to aktuálne vyskúšal v kampani pre Audible od Amazonu. Vo videu paroduje svoj hit z roku 1993 s názvom Said I Loved You ... But I Lied.
Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.