Známe osobnosti pre značku naspievali česko-slovenskú pieseň s názvom Dermacol pre mužov. Skoro dvojminútové video určené pre online malo na oficiálnom kanáli značky v pondelok dopoludnia za necelý týždeň vyše 66-tisíc pozretí, čo je slušný výsledok. 

Pôvodne boli pod videom aj desiatky komentárov, dostupné už ale nie sú. Firma ich podľa všetkého vypla. Dominovali medzi nimi hlavne nelichotivé hodnotenia ľudí. Jeden z nahnevaných používateľov pod video napísal, že „bude radšej smrdieť“. 

O tom, že väčšine divákov sa reklama nepáči, svedčí aj pomer „palcov hore“ verzus „placov dolu“ pod videom. To má vyše 900 „dislikes“ a asi len desatinu pozitívnych reakcií. 

Virálnosť sa však napriek tomu kampani uprieť nedá – zdieľaná bola hojne, aj keď zväčša ako príklad na bizarnosť či čudné vnímanie dobrého vkusu. Spolumajiteľ reklamnej agentúry Komplot Adam Znášik, ktorý robil aj na prezidentskej kampani Andreja Kisku, napríklad video zdieľal vtipne so slovami „keby ste chceli dostať politiku z hlavy“. 

Dermacol zaujala myšlienka kabaretu

Sama značka je s kampaňou podľa všetkého spokojná. Tvrdí, že chcela využiť známe osobnosti a formu kabaretu. 

„V rámci príprav 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa