Axa na nových vizuáloch vtipne pracuje so sloganmi ako „Denne dám aspoň krabičku“ či „Každý piatok máme pánsku jazdu“. Obrázky vysvetľujú, že na mysli nemá fajčenie ani víkendový žúr, ale opak – racionálne stravovanie a jazdu na bicykli.

„Kreatívna myšlienka kampane stojí na kontraste headlinu, ktorý vzbudzuje dojem nezodpovedného správania a vizuálu ukazujúceho pravý opak. Až ich spojením sa dokresľuje celý príbeh a prichádza pointa s dôrazom na prevenciu,“ vysvetľuje Martin Mareš, kreatívny riaditeľ agentúry Leo Burnett Praha, ktorý už v minulosti navrhol pre skupinu Axa kampaň „Ten moment“.

„Denne dám aspoň krabičku“, znie v novej kampani poisťovne Axa

Axa – vizuál kampane Zdroj: Axa

Cieľom kampane je podľa poisťovne priblížiť verejnosti výhody rizikového životného poistenia pre zodpovedných klientov a predstaviť Axu ako odborníka na finančné krytie rizík typu invalidita, vážne ochorenie či smrť.

Klientom, ktorí sa o svoje zdravie aktívne starajú, ponúka poisťovňa výhody vo forme zliav a bonusového krytia – na Slovensku bezplatné navýšenie poistného krytia vo výške 50 percenta na poistenie kritických ochorení v prípade pravidelných preventívok, v Česku 25-percentnú zľavu na vybrané poistenia invalidity v prípade nefajčiarstva.

Axa ako hlavný koncept kampane označuje myšlienka, že prevencia je najlepšia ochrana. „Viacerí z nás podceňujú riziká spojené s nezdravým životným štýlom a význam pravidelných návštev u lekára. Keď potom nastanú životné problémy, ich liečba zaberie viac času, peňazí a energie,“ vysvetľuje šéf marketingu poisťovne Oskar Sekereš.

„Prevencia neprináša iba produktové benefity, ale hlavne vyššiu kvalitu života. Téma zdravotných problémov vyplývajúcich z fajčenia je stále veľmi silná. Rovnako tak i zdravý a zodpovedný životný štýl či preventívne lekárske prehliadky. Pokiaľ naša kampaň prispeje k ich zviditeľneniu, budeme to považovať za jej veľkú pridanú hodnotu,“ dopĺňa Jiří Cívka, Chief Corporate Responsibility Officer & Senior PR manažér skupiny Axa.

Komunikácia poisťovne potrvá do novembra, využije všetky vonkajšie formáty vrátane bilbordov a citylighto vo veľkých mestách a v sieti čerpacích staníc Shell a Slovnaft. V mediamixe sú tiež digitálne formáty a aktívna komunikácia na sociálnych sieťach .

Public relations a Twitter zastreší v Českej republike Havas PR a na Slovensku bude PR zabezpečovať Dynamic Relations 2000. Komunikácia na Facebooku bude riadená inhouse.

„Denne dám aspoň krabičku“, znie v novej kampani poisťovne Axa

Axa – vizuál kampane Zdroj: Axa

„Denne dám aspoň krabičku“, znie v novej kampani poisťovne Axa

Axa – vizuál kampane Zdroj: Axa