Tohtoročné etikety patria internetovému hejterovi, ktorý si hovorí Demotivácia. Značka sa aj tento rok snaží „dočasným redizajnom“ zaujať mladšiu cieľovú skupinu. Minulý rok sa na obaloch fliaš objavila známy rybička z Lokal TV.

„Hľadali sme atraktívneho ambasádora, ktorý hovorí jazykom mladých a má silnú fanúšikovskú základňu. Sarkastický humor ‚zakomplexovaného hejtera‘, ako sa on sám označuje na svojich sociálnych profiloch, nás presvedčil o tom, že práve táto necenzurovaná úprimnosť je najlepším nástrojom na oslovenie mladých,“ vysvetlil pre Mediálne.sk senior brand manager zo spoločnosti Slovenské pramene a žriedla Vladimír Krescanko.

Demotivácia svojím sarkazmom obrandovala fľaše minerálky Budiš

Zdroj: Budiš

Limitovaná edícia, ktorú značka nazýva hashtagom #skvapkousarkazmu, je v predaji od začiatku júna a v obchodoch zostane do konca augusta v dvanástich rôznych verziách. Na fľašiach sú známe výroky ako napríklad „Buďme radšej kamaráti“, „Jediné, čo toto leto zbalíš, bude tvoj spacák“, „Dnes zaplatíš vstupné, aj keď si minule odchádzala s DJ-om...“, „Ten pocit, keď sa snažíš byť verný, no v noci ti napíše tá s tým zadkom“ a ďalšie.

Uvedenie limitovanej edície značka podporila online kampaňou na Facebooku, Instagrame a YouTube. Kreatívny koncept vytvorila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá sa o komunikáciu značky stará dlhodobo.

Súčasne okrem kampane pre limitovanú edíciu #skvapkousarkazmu prebieha komunikácia s hasičmi, ktorú značka Budiš nasadila ešte v marci tohto roka. V rámci kampane Budiš venoval hasičom aj etiketu na 1,5 litrovom balení. Budiš v tomto prípade tiež uviedol, že ide o limitovanú edíciu.