Spoločnosť Danone si vybrala na komunikáciu novú agentúru. Cieľom je dostať značku do povedomia ľudí ako ich prvú voľbu v oblasti zdravého stravovania a prepojiť korporátne hodnoty s hodnotami zákazníkov.

Od začiatku tohto roka nadviazala zabezpečuje Danone napĺňanie komunikačnej PR stratégie pre český a slovenský trh komunikačná agentúra New School Communications Gabriela Tótha.

,,Do tendrového zadania sme od začiatku vstupovali s cieľom uspieť a pristúpili sme k nemu tak, akoby sme už reálne dizajnovali celoročnú kampaň. Zadanie nám sadlo a tešíme sa, že už niekoľko týždňov môžeme spoločne tvoriť plnohodnotné projekty.“ hovorí Gabriel Tóth, CEO New School Communications. “Najmä sa tešíme, že náš český office získal v Danone ďalšiu prestížnu medzinárodnú značku,” dodáva.

V komunikácii chce agentúra akcentovať to, čo Danone robí unikátnou značkou – medzinárodnú firmu, ktorá kladie dôraz na globálne zdravie vo všetkých vekových skupinách. S týmto kľúčovým posolstvom pomôže Danone priebežne oslovovať verejnosť.

„Od spolupráce s New School Communications si sľubujeme profesionálny servis na poli PR, prioritne s korporátnym zameraním. Chceme jednak podporovať naše produkty, ale súčasné ukazovať a budovať unikátny príbeh značky Danone. V niekoľkotýždňovom tendrovom procese sme sa presvedčili o dobrom pokrytí našich potrieb a konštruktívnom, ale takisto ľudskom prístupe. Veríme, že sme na začiatku dlhodobého partnerstva, ktoré sa bude naďalej rozvíjať.“ uvádza Mária Jendrišáková, Corporate Affairs Lead Danone Czech Republic & Slovakia.

Danone
Zdroj: Danone

New School Communications je komunikačná agentúra, ktorá sa riadi data-driven prístupom. Spája digitál, PR a branding do strategickej komunikácie s merateľnými výsledkami. Má viac ako 50 klientov, medzi ktorých patrí napríklad zdravotná poisťovňa Dôvera, Ernst & Young, ZSSK, Danucem, SPP distribúcia, Nehnuteľnosti.sk, Plzeňský Prazdroj alebo Alto Real Estate.

Firma Danone sa už viac než 100 rokov snaží prinášať zdravie čo najväčšiemu počtu ľudí prostredníctvom potravín. V súčasnosti sa Danone produkty predávajú v 120 krajinách a zamestnáva viac než 100 000 ľudí. Prvá pobočka u nás sa otvorila už v roku 1990 a v súčasnosti má vo svojom portfóliu desiatky značiek mliečnych produktov, rastlinných alternatív, ako aj detskej a klinickej výživy. Na českom a slovenskom trhu sa usiluje o napĺňanie globálnej vízie ,,Jedna planéta. Jedno zdravie.“

Na snímke Maroš Molnár pri rozhovore k novej serií Extrémne Premeny
Neprehliadnite

Nová značka potravín poteší zákazníkov s intoleranciami. Jej ambasádorom sa stal Maroš Molnár

Nový Istropolis
Neprehliadnite

Istropolis odhalil finálnu podobu. Bratislava dostane kultúrnu halu pre tisícky ľudí

Biedronka je najväčšia poľská sieť supermarketov.
Neprehliadnite

Slováci, pripravte sa! Nákupná horúčka vypukne už v marci, prichádza nový reťazec

Alza
Neprehliadnite

Alza sa sťahuje. V novej predajni spúšťa revolučnú nonstop službu, prvú na Slovensku

Bolt
Neprehliadnite

Ženy budú voziť ženy: Bolt spúšťa novú unikátnu službu

Vivo
Neprehliadnite

VIVO! v nových rukách: Majiteľ Auparku kupuje nákupné centrum aj administratívne budovy

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Wolt prináša revolúciu v posielaní darčekov. Svojich blízkych môžete potešiť, nech sú kdekoľvek

Ste expert na zahraničné filmy? Dokážte to v našom KVÍZE!
Neprehliadnite

Televízna reklama sa vracia v plnej sile. A divákom prekáža čoraz menej