Od februára sú doublepacky minulosťou, jogurty saako už v minulosti predávajú iba samostatne – ako jeden kus (120 gramov).

Odporúčaná maloobchodná cena od výrobcu je 49 centov. Za túto sumu jogurty ponúka napríklad reťazec Billa.

Za dva jogurty Activia teda zákazníci zaplatia 0,98 eura, dosiaľ ich lacnejšia „dvojitá“ ponuka vyšla o deväť centov menej.

Návrat ku kusovému predaju potvrdilo Danone na infolinke. Okrem dvojbalení výrobca na slovenskom trhu „zrušil“ aj veľké šesťbalenia, tie nahradili nové multipacky balené po štyri respektíve osem téglikov.

V dvojbaleniach sa doteraz predávali štyri výrobky z produktového radu Activia – Activia Biela, Activia Sladká Biela, Activia Ovocná (vo viacerých príchutiach) a Activia Vláknina. Pod značkou Activia sa distribuuje ešte tvarohový jogurt, jogurt s müsli Activia Zdravé ráno a ochutený nápoj.

Danone pôvodne k zrušeniu predaja jednotlivých balení pristúpilo v marci 2012, marketingový koncept opúšťa po necelých dvoch rokoch.

Firma pôvodne argumentovala tým, že krokom kopíruje spotrebiteľské správanie – z dlhodobého sledovania nákupov podľa spoločnosti vraj vyplynulo, že zákazníci naraz nakupovali štyri tégliky jogurtu, pričom dva z nich boli rovnakej príchute.

Zákazníci tak, samozrejme, nemali inú možnosť ako kúpiť si minimálne dva kusy jogurt z cenovo najvyššieho segmentu.

Danone svoju značku Activia cieli dlhodobo najmä na chudnúce a zdravo žijúce ženy, ako tvár kampane využila spoločnosť na českom a slovenskom trhu herečku a moderátorku Danu Morávkovú.

Spotrebiteľkám sa približuje aj Activia plánom, v ktorom dáva praktické rady a odporúčania pre zdravý život vrátane ukážok cvikov a návrhov jedálnička. K Activii má Danone celú samostatnú webstránku, kde zverejňuje aj recepty či skúsenosti zákazníčok.