Tvár herca Lukáša Latináka z televíznych šou Partička alebo Profesionáli teraz podporí predaj produktov spoločnosti Orange. Spolu s kolegom Robom Jakabom sa objavili v novej kampani, ktorá pripomína najmä koncept zábavnej relácie Markízy s improvizujúcimi hercami.
Latinák prichádza do striedmo zariadeného prostredia pripomínajúceho predajňu. Obraz sa chvíľu zastaví pre zobrazenie nápisu “Zákazník si prichádza po najvýhodnejší paušál”. Herec rýchlo skontroluje veľkú obrazovku s nápisom “Je strašne hanblivý” a začne v krátkej etude s Jakabom ako predavačom hrať hanblivého zákazníka, ktorý sa hanbí vypýtať si najvýhodnejší paušál.
“Ten najvýhodnejší paušál vieme dať aj vám s programom Orange Garancia,” hovorí na záver reklama. “Príďte sa presvedčiť do predajne Orangeu,” dodáva.
Pozrite si novú TV reklamu:
Komunikačné línie produktu Orange Garancia sa za tri mesiace niekoľkokrát obmenili. Prvá bola teasingová kampaň, kde operátor spomínal “míľniky” svojej ponuky, ktoré podľa jeho materiálov menili celý trh. Garanciu dal do pozície pokračovateľa týchto míľnikov. Spoty sa odlišovali od predchádzajúcej komunikácie: vizuálom boli len striedme animácie oranžového svetla na čiernom podklade. Koncom mesiaca pridal Orange spot z línie "Som, kto som" s Anastáziou Kuzminovou, pár dní na to, keď sa začali blížiť futbalové majstrovstvá sveta, začali rotovať aj reklamy s Martinom Škrtelom.
Mimo komunikácie produktu Orange Garancia operátor spustil letnú kampaň s rozdávaním automobilov pod názvom “Užívajte si leto”. Kampaň opäť nie je hraná, podobne ako pri začiatku komunikácie Garancie diváci vidia na obrazovke iba poskakovať písmenká a animácie. Viac informácií.
Latináka si divák môže pamätať aj z iných kampaní. Spolu s Ľubošom Kostelným bol niekoľko rokov tvárou VÚB Banky v spotoch postavených na dialógoch pred bielym pozadím, ktoré spočiatku pripomínali komunikáciu v TV spotoch spoločnosti Apple.