Svoju marketingovú aktivitu pod názvom Happy Returns postavila na darčekoch, ktoré ľudia po sviatkoch vracajú, čo nie je práve najjednoduchšie.
Online predajca oblečenie a obuvi tak 26. decembra pre svojich zákazníkov pripravil druhé Vianoce. Nechcené dary vymenil za darčekové poukážky vo výške 100 dolárov, a to bez ohľadu na to, kde boli zakúpené.
Stačilo zavolať na určené číslo, zmestiť sa medzi 500 najrýchlejších a byť natoľko prezieravý, že nechcené dary ostali nevybalené. Celá vianočná nádielka nakoniec našla lepšie využitie, ako keby ostala v zásuvke či v koši. Zappos darčeky prepošle charitatívnym organizáciám.
Myšlienka „Happy Returns“ bola vytvorená s v spolupráci s reklamnou agentúrou Mullen Lowe a jej komunikačným cieľom malo byť zdôrazniť dôležitosť kvalitného zákazníckeho servisu v politike spoločnosti.
„V Zappos sa považujeme za spoločnosť orientovanú na zákaznícky servis - viac než len on-line predajca - a preto vždy hľadáme nové a originálne spôsoby, ako zákazníkov zapojiť a ako im dať čosi späť, a to v snahe budovať zmysluplné vzťahy, "povedala pre Adweek Kristin Richmer, členka marketingového tímu spoločnosti.