Telekom angažoval cyklistu do kampane, ktorou podporuje komunikáciu svojej 4G siete. „Milujem svoj bike a rýchlosť, preto verím 4G od Slovak Telekomu,“ hovorí športovec vo videu zverejnenom na YouTube.
Ku kampani vznikla špeciálna webstránka s4gan.sk, vďaka ktorej sa niektorí účastníci súťaže budú môcť s cyklistom osobne stretnúť.
Záujemcovia sa majú na webe alebo cez Facebook registrovať, ak ich počet dosiahne 10-tisíc, reprezentant avizuje, že urobí niečo, čo ešte nevideli.
Pri registrácii na webe Telekom žiada okrem mena aj e-mail a telefónne číslo. Prvej stovke registrovaných podľa pravidiel súťaže venuje špeciálne ružové tričko viažuce sa k celej kampani. Na webe bolo vo štvrtok po 17. hodine okolo 500 zapojených súťažiacich.
Vznikajúci virtuálny „Saganov tím“ má postupne čeliť niekoľkým výzvam, aj za ich splnenie sľubuje Telekom odmeny. Zadania má súťažiacim postupne odhaľovať vo videách samotný P. Sagan.
Operátor uvádza, že kampaň so známym športovcom má priblížiť výhody technológie, ktorá umožňuje využívať mobilný internet na vyššej úrovni.
Slovenský cyklista už jednu veľkú komerčnú spoluprácu má na konte, automobilke PSA Peugeot Citroën pomáha propagovať jej modely. Je tiež tvárou bioproduktov Sunroot.