Kampaň sa skladá z dvoch častí. Prvú komunikuje poisťovňa v období Vianoc a druhú časť spustí po Novom roku. Vianočnú časť kampane tvoria dve videá s M. Labudom.
Nakrúcali sa v divadle Aréna, ktorého je herec súčasťou. Dlhší spot sa začína záberom na javisko, v pozadí počuť jeho hlas. „Dobrí herci dokážu na javisku zahrať akúkoľvek rolu. No keď život vám či vašim blízkym režíruje choroba, už sa nie je na čo hrať,“ hovorí M. Labuda na úvod.
Kamera sa dostane aj do šatne a zaznamená spoločnú fotografiu herca s otcom, Mariánom Labudom starším. Ten bojoval s cukrovkou dlhé roky, v januári 2018 zomrel.
„Mám pred cukrovkou veľký rešpekt, viem, čo dokáže napáchať. Je to pliaga, tichý zabijak, ktorý vám môže ukradnúť aj 20 rokov života. Faktom však je, že ak diabetik dbá na rady lekára a dodržuje racionálnu diétu, tak nemusí stratiť zo svojho života ani jeden deň,“ hovorí M. Labuda k téme kampane.
Produkciu videa mala na starosti spoločnosť Playground13 – režisér Martin Marček, creative director Peter Šebo a o scenár sa postaral Marián Psár.
Druhý spot so slovenským hercom je ladený sviatočne. Dôvera sa pohrala s jeho názvom – ide o „Veselé dianočné prianie od Mariána Labudu“. Ľudia ho svojim blízkym môžu posielať počas decembra.
Súčasťou kampane sú aj zdravé video recepty v štýle formátu Tasty vhodné pre diabetikov. Na ich tvorbe sa podieľala Homemedia production. V blízkej dobe sa rozšíria aj o silvestrovské pečenie.
Pred Vianocami vyjdú tri videá na špeciálnom webe aj Facebooku (perníky, čokorezy a čedarové kolieska). „Snažili sme sa ich rozdeliť podľa sezonality, pričom sú obsahovo vhodné na Vianoce i Silvester. Po Novom roku si priblížime prípravu müsli košíkov, aby sme vyštartovali zdravo,“ hovorí Matej Štepianský, PR špecialita Dôvery.
Súčasťou programu „DôveraPomáha diabetikom“ je aj takzvaná Dialinka, ktorá na tematickom webe zhŕňa všetky potrebné informácie. Poisťovňa tiež prezentuje aj „Dianočné darčeky“ vhodné pre všetkých pacientov s cukrovkou.
„V kampani ideme cestou online, lebo chceme dostať náš program do povedomia nielen diabetikov, ale aj ich blízkych. Online umožňuje lepšiu formu cielenia na regióny, v ktorých funguje program ‚DôveraPomáha diabetikom‘, dodáva M. Štepianský.
Poznámka: Poisťovňa Dôvera patrí rovnako ako vydavateľ Mediálne.sk News and Media Holding do portfólia skupiny Penta.