„PR je kľúčovou zložkou nášho komunikačného mixu a v súlade s tým sme v tendri hľadali agentúru, ktorá prinesie originálne riešenia a pohľad na túto oblasť. Vo výberovom konaní nás svojimi nápadmi presvedčili obidve agentúry, a preto sme sa rozhodli pre tento model spolupráce,“ vysvetľuje rozhodnutie spolupracovať s dvomi PR agentúrami Andrea Király, riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB.
Vo výbere opäť presvedčila agentúra PRime time, a tak spolupráca ČSOB s ňou bude pokračovať už piaty rok.„Vstupujeme do novej etapy komunikácie inovovaných produktov, na čo sa veľmi tešíme,“ uvádza Martin Mazag, Managing Director PR agentúry PRime time.
Svojimi nápadmi zaujala značku aj agentúra Dynamic Relations 2000, s ktorou ČSOB odštartovala spoluprácu.
„Výberové konanie v ČSOB bolo síce veľmi náročné, ale aj veľmi zaujímavé. Máme veľmi dobrý pocit z profesionality komunikačného tímu banky, ktorý vie, čo chce a nebráni sa inováciám v komunikácii. Pre takého klienta sa vždy dobre pracuje a v Dynamic Relations 2000 sa na to tešíme,“ hovorí Karol Wolf, Managing Director agentúry.
ČSOB spolupracuje aj s ďalšími agentúrami - reklamné kampane má na starosti MUW Saatchi & Saatchi, Triad Advertising má pod palcom digitál, mediálnou agentúrou je Universal McCann. Na podujatí ČSOB Bratislava Marathon spoločnosť spolupracovala s agentúrou Be Cool.