Na súťaži kreativity Cresta International Advertising Awards získala slovenská agentúra Istropolitana D´Arcy ocenenie v kategórii Ambient Media. Porotu zaujala prácou „Topvar – fľaša alebo trúba?“.
Celkovo sa tento rok na Cresta Awards zúčastnilo okolo 3000 prác. Na shortlist sa dostalo 282 od tvorcov z 51 krajín, ceny si odniesli sedemdesiati. Zo šiestich Grand Prix si päť cien rozdelili nemecké reklamné agentúry a jedna putovala do Štokholmu.
• Kompletný zoznam víťazov Grand Prix 2008
• Kompletný zoznam víťazov v jednotlivých kategóriách
V kategórii Ambient Media si Grand Prix vybojovala berlínska agentúra Scholz & Friends s prácou "Jukebox", "Ice-Cream Machine" a "Kiddy-Ride" pre jobsintown.de. Najlepšou kampaňou v tlači sa podľa hlasovania poroty stala "The Parking Campaign" pre Volkswagen Park Distance Control od agentúry DDB Berlin GmbH.
Grand prix za plagát získala hamburská agentúra Jung von Matt/Elbe GmbH, ktorá pripravila reklamu „Fly“ firme Bosch. V kategórii Integrované kampane si hlavnú cenu odnieslo riešenie "ProAging Series - Skin Care, Serum, Soap, Water Campaign" od agetúry Plan.Net / Serviceplan Muenchen/Hamburg. Víťazom TV/Cinema/Digital je agentúra Nordpol+ Hamburg s prácou "Power of Wind" pre nemecké ministerstvo životného prostredia. Cena v kategórii Interactive putovala štokholmskej agentúre Farfar za kampaň "Get Out and Play" pre Nokiu.
Jung von Matt/Elbe GmbH pre Bosch
Cresta Awards sa prvýkrát konala v roku 1993 pod záštitou organizácií Creative Standards International a International Advertising Association. Oceňuje kreatívne riešenia v kategóriách TV/Cinema/Digital, Integrated Campaigns, Press, Poster, Ambient Media a Interactive advertising. V každej skupine udeľuje porota Grand Prix. Súťažiaci sú posudzovaní na základe dvoch kritérií, práca má mať originálnu myšlienku a kvalitnú exekúciu.