Pivná spoločnosť Heineken redizajnuje balenie pív predávaných pod značkou Corgoň. Nový vzhľad obalov, ktorý spoločnosť uviedla v priebehu apríla, podporil Heineken kampaňou s claimami „Originálnej kvalite sme dali nový dizajn“ či „Originálna kvalita od roku 1896“.
„Obal je to prvé, čo si spotrebiteľ všimne, a naším zámerom pri jeho tvorbe bolo priniesť pridanú hodnotu nielen z hľadiska úžitkovosti, ale aj z hľadiska samotného dizajnu. Nové obaly svojim vzhľadom prepájajú históriu značky s jej moderným charakterom,“ uviedol v tlačovej správe marketingový riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko Loic Morvan.
Nový vzhľad plechoviek, sklenených fliaš a maxifliaš sprevádza aj novinky v segmente piva – trhacie, takzvané ZIP fólie, ktoré majú spotrebiteľom zjednodušiť nákup a uľahčiť manipuláciu.
Kampaň pozostáva z niekoľkých vizuálov, na ktorých sú na tmavo-červenom podklade zobrazené nové balenia produktov s avízom pre spotrebiteľov o novom dizajne alebo informáciách o histórii piva. Súčasťou vizuálu je aj claim „Corgoň – Fanúšik zábavy“, ktorý spoločnosť začala používať pred dvomi rokmi a nahradila ním niekoľko rokov používaný claim „Všetci za jedného, Corgoň pre všetkých.“ Viac informácií.
Zdroj: Heineken Slovensko
Zdroj: Heineken Slovensko
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Mayer McCann/Erickson a okrem televíznych spotov a bilbordových nosičov zahŕňa online aktivity, BTL aktivácie v segmente HoReCa a v segmente Food.