Pivná značka Corgoň, patriaca do portfólia spoločnosti Heineken, v priebehu minulého týždňa predstavila novinku - štvorsladové pivo, ktorú plánuje v nasledujúcich týždňoch podporiť kampaňou.

Corgoň má novinku - štvorsladové pivo. Podporí ju kampaňou

„Cieľom komunikačnej kampane je odprezentovať novinku v portfóliu značky Corgoň a pripomenúť výnimočnú úlohu sladu pri výrobe piva. Novinka nadväzuje na dlhoročnú tradiíciu a bohatú pivovarnícku a sladovnícku históriu piva Corgoň,“ uviedla pre Mediálne.sk brand manažérka pre značku Corgoň Naďa Kacera.

Na printových vizuáloch kampane je zobrazený pohár pivnej novinky spolu so štyrmi kôpkami sladov, ktoré Corgoň obsahuje – karamelový, bavorský, plzenský a pražený farebný slad. Vizuál podčiarkuje claim „Corgoň 4sladový – novinka inšpirovaná tradíciou“.

Corgoň štvorsladový je momentálne dostupný vo vybraných horeca prevádzkach, spoločnosť uvedenie do obchodných sietí zatiaľ nekonkretizuje. Podľa slov brand manažérky sa cena pivnej novinky bude odvíjať od obchodnej a cenovej stratégie konkrétneho pubu. „Predpokladáme, že Corgoň 4sladový bude o niečo lacnejší ako cena ‚dvanástky‘ v danej prevádzke,“ dodáva.

Reklamný koncept pre Corgoň 4sladový pripravila reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson a jej spustenie je naplánované na začiatok júna. Súčasťou komunikácie bude televízny spot, ochutnávky v mieste predaja, printová kampaň, online kampaň na webe www.corgon.sk a na FB page značky.

Corgoň má novinku - štvorsladové pivo. Podporí ju kampaňou