Aktualizácia: Televízna reklama v štýle zábavy s bagrom je podľa reklamnej agentúry Mayer/McCann Erickson v súlade s myšlienkou zodpovednej konzumácie alkoholu. Na otázky Mediálne.sk o novej kreatíve pre Corgoň odpovedala Eva Mušecová z agentúry.

 

Bager pre Corgoň od Mayer/McCann Erickson

Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta

Art director: Peter Baslík

Copywriter: Vladimír Kurek, Matúš Priehoda

Account manager: Roman Matulík, Eva Mušecová

Mediálna agentúra: Universal McCann

Použité médiá: TVC, OOH, Advertorialy, POSM

Termín nasadenia: 1.6.- 28.6.2009

Cieľová skupina: Muž, 18-40 rokov, zo stredných a menších miest, so svojou partiou kamarátov si rád zájde na pivo

Marketingový cieľ kampane: launch 2 L PET MaXXifľaše

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Roman Valent

 

„Spot je v prvom rade o kamarátstve a o veľkom zážitku. Sme presvedčení, že hlavní hrdinovia sa správajú v intenciách reklamnej nadsázky,“ povedala Mušecová. Zároveň pripomenula, že pivovar Heineken Slovensko, ktorý vlastní značku Corgoň, prišiel ako prvý na Slovensku s konceptom sociálnej zodpovednosti. V jeho rámci už viac ako dva roky vo svojej komunikácii používa symbol Pite rozumne. „Ide o firemný postoj, ktorý sa týka výzvy k uváženej konzumácii alkoholu. Sme radi, že síce s oneskorením, ale predsa sa k tomuto kroku prihlásili aj konkurenčné značky,“ dodala Mušecová.

 

 


Zverejnené 2. júna:

Pivovar Corgoň pokračuje v letnej kampani vo veľkom. Včera mal premiéru nový televízny spot, v ktorom hlavnú úlohu hrá bager.

 

Traja kamaráti čakajú na opustenej ceste, spoločnosť im robí Corgoň v dvojlitrovej fľaši. Zo zákruty sa zrazu vynorí bager, ktorý šoféruje ich kamarát. Spoločne idú k jazeru a naberú do lyžice bagra vodu. Nakoniec stroj zaparkujú na kopci, skočia do lyžice ako do bazéna a sledujú futbalový zápas na neďalekom ihrisku. „Zaži niečo veľké,“ ozve sa mužský hlas, keď mladíci popíjajú pivo Corgoň.

 

 

Kampaň Štrnganie rozbehol pivovar pred mesiacom. Redizajn svojej etikety komunikoval v televíznom spote so štrngajúcimi pohármi piva. Koncept pripravila reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson, ktorá so značkou Corgoň spolupracuje už viac ako 10 rokov. V minuloročnej kampani vystupovali traja priatelia, ktorí si v bare pri pohári piva vyberali nového spolubývajúceho. Viac informácií.

 

 

V televíziách momentálne bežia kampane niekoľkých slovenských pivovarov. Zlatý bažant sa v apríli začal vyhlasovať za „svetové slovenské pivo“ a na propagáciu piva použil veci s geografickými názvami. Kampaň sa pred dvoma týždňami rozšírila o druhý spot. Pivo Šariš zas zdôrazňuje svoj východniarsky pôvod sloganom „Srdcom Východniar.“

 

Všetky pivné reklamy na blogu Reklamy

 

 

Mediálne.sk zisťuje podrobnosti o kampani.