Aktualizácia: Televízna reklama v štýle zábavy s bagrom je podľa reklamnej agentúry Mayer/McCann Erickson v súlade s myšlienkou zodpovednej konzumácie alkoholu. Na otázky Mediálne.sk o novej kreatíve pre Corgoň odpovedala Eva Mušecová z agentúry.
Bager pre Corgoň od Mayer/McCann Erickson
Kreatívny riaditeľ: Boris Prexta
Art director: Peter Baslík
Copywriter: Vladimír Kurek, Matúš Priehoda
Account manager: Roman Matulík, Eva Mušecová
Mediálna agentúra: Universal McCann
Použité médiá: TVC, OOH, Advertorialy, POSM
Termín nasadenia: 1.6.- 28.6.2009
Cieľová skupina: Muž, 18-40 rokov, zo stredných a menších miest, so svojou partiou kamarátov si rád zájde na pivo
Marketingový cieľ kampane: launch 2 L PET MaXXifľaše
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Roman Valent
„Spot je v prvom rade o kamarátstve a o veľkom zážitku. Sme presvedčení, že hlavní hrdinovia sa správajú v intenciách reklamnej nadsázky,“ povedala Mušecová. Zároveň pripomenula, že pivovar Heineken Slovensko, ktorý vlastní značku Corgoň, prišiel ako prvý na Slovensku s konceptom sociálnej zodpovednosti. V jeho rámci už viac ako dva roky vo svojej komunikácii používa symbol Pite rozumne. „Ide o firemný postoj, ktorý sa týka výzvy k uváženej konzumácii alkoholu. Sme radi, že síce s oneskorením, ale predsa sa k tomuto kroku prihlásili aj konkurenčné značky,“ dodala Mušecová.
Zverejnené 2. júna:
Pivovar Corgoň pokračuje v letnej kampani vo veľkom. Včera mal premiéru nový televízny spot, v ktorom hlavnú úlohu hrá bager.
Traja kamaráti čakajú na opustenej ceste, spoločnosť im robí Corgoň v dvojlitrovej fľaši. Zo zákruty sa zrazu vynorí bager, ktorý šoféruje ich kamarát. Spoločne idú k jazeru a naberú do lyžice bagra vodu. Nakoniec stroj zaparkujú na kopci, skočia do lyžice ako do bazéna a sledujú futbalový zápas na neďalekom ihrisku. „Zaži niečo veľké,“ ozve sa mužský hlas, keď mladíci popíjajú pivo Corgoň.
Kampaň Štrnganie rozbehol pivovar pred mesiacom. Redizajn svojej etikety komunikoval v televíznom spote so štrngajúcimi pohármi piva. Koncept pripravila reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson, ktorá so značkou Corgoň spolupracuje už viac ako 10 rokov. V minuloročnej kampani vystupovali traja priatelia, ktorí si v bare pri pohári piva vyberali nového spolubývajúceho. Viac informácií.
V televíziách momentálne bežia kampane niekoľkých slovenských pivovarov. Zlatý bažant sa v apríli začal vyhlasovať za „svetové slovenské pivo“ a na propagáciu piva použil veci s geografickými názvami. Kampaň sa pred dvoma týždňami rozšírila o druhý spot. Pivo Šariš zas zdôrazňuje svoj východniarsky pôvod sloganom „Srdcom Východniar.“
• Všetky pivné reklamy na blogu Reklamy
Mediálne.sk zisťuje podrobnosti o kampani.