Pivovar Gambrinus si pri príležitosti 150. výročia na tento rok pripravil niekoľko kampaní. Od začiatku roka mohli fanúšikovia sledovať veštbu tajomného Gambridámusa či video zabávača Fera Jokea.

Značka sa však rozhodla osloviť aj zahraničnú osobnosť, tvárou poslednej fáze tejto kampane sa stal D. Copperfield, známy aj z programov, ktoré v minulosti sledovali i slovenskí televízni diváci.

„Cieľom tejto kampane je ukázať, že na Gambrinus sa vždy budete môcť spoľahnúť. Aj v čase 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa