Vo svojej sviatočnej komunikácii ostala verná lazníckemu konceptu, ktorého hlavnými postavami sú usmievavý Bača a jeho priateľ Honelník.
Cieľom kampane je odpromovať spotrebiteľskú súťaž, ktorej hlavnou cenou sú automobily a ďalšie darčeky ako napríkad nákupné poukážky, chladničky, práčky či televízory.
V televíznom spote, ktorý je súčasťou kampane, sa tentokrát hlavní hrdinovia ocitli v snehovej chumelici. Honelník sa bez prestávky bačovi sťažuje, prečo ešte nemajú auto. Už ho totiž nebaví ťažké nákupy z Coop Jednoty vláčiť v rukách. Keď prídu obaja uzimení domov, honelník neprestáva a stále baču presviedča, že by chcel na Vianoce auto.
„Vieš čo, dostaneš auto, keď vyleziem kaprovi z papule,“ vysvetľuje honelníkovi s veľkou dávkou humoru bača. Honelník preto neváha, vyjde z chalupy a pustí sa do práce. Keď sa bača príde pozrieť, čo sa vonku deje, neverí vlastným očiam, jeho vtip sa premenil na skutočnosť. Naozaj vyšiel kaprovi z papule, pretože honelník urobil najväčšieho kapra, akého kedy videl zo snehu. „Zažite aj vy tie najväčšie Vianoce,“ vysvetľuje v závere spotu ženský voice-over.
„Kapor je jedným z najcharakteristickejších symbolov slovenských Vianoc. Obrovský kapor je teda celkom prirodzene symbolom veľkých a štedrých Vianoc. čo je priame spojenie s vianočnou spotrebiteľskou súťažou, ktorá zákazníkom COOP Jednoty za vianočný nákup prináša veľké množstvo hodnotných výhier,“uviedol pre Mediálne.sk creative director z agentúry Jandl Jano Fajnor.
Za kampaňou stojí reklamná agentúra Jandl, ktorá sa o komunikáciu Coop Jednoty stará dlhodobo. Okrem televízie je nasadená v rozhlase, printoch, priamo na miestach predaja a na internete. Prebieha od 13.novembra do 23. decembra tohto roku.
Aj v minuloročnej kampani reťazca honelník presviedčal baču, nech mu kúpi všetko, čo si zaželá. Súčasťou kampane bola rovnako ako po minulé a aj tento rok spotrebiteľská súťaž. Viac informácií.