Dvojica tentoraz postavila na salaši novú saunu, ktorú honelník ide odskúšať. Bača sa o pár sekúnd vyberie za ním, avšak, v saune ho nenájde. Honelník si totiž pomýlil saunu s údiarňou a jeho pokožka poriadne stmavla.
Voice-over v spote divákov upozorňuje na sviatočné dobroty, ktoré môžu nájsť v predajniach Coop Jednota. Vyzýva ich tiež, aby sa zapojili do súťaže.
Coop Jednota v rámci spotrebiteľskej súťaže tento rok rozdáva automobily, nákupy a nákupné poukážky. Stačí, keď zákazník nakúpi v predajni Coop Jednoty aspoň za 20 eur a pri pokladni automaticky dostáva žreb. Po jeho zotretí spotrebiteľ zistí, či vyhral nákupnú poukážku v hodnote 5 eur alebo jednu z okamžitých výhier. Súťaž trvá od 8. marca do 8. apríla tohto roku.
Reťazec pripravil špeciálny spot aj k štvrtkovému Medzinárodnému dňu žien. Bača a honelník ženám k sviatku želajú plné priehrštia lásky, aby kvitli do krásy a aspoň dnes mali na ružiach ustlané.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Jandl, ktorá kampane pre Coop Jednotu s bačom a honelníkom pripravuje dlhodobo. Viac informácií.
Mediálne.sk zisťuje viac o kampani Coop Jednoty.