O Nemecku, odkiaľ nový produkt pochádza, Continental v spote hovorí ako o krajine trvalej presnosti a výnimočnej dokonalosti, domove nepretržitej výkonnosti, kde sa disciplína stáva prioritou.  

„Zdokonalené nemeckou technológiou, od bezpečnostných systémov až po dotyk s vozovkou. A na tom záleží,“ hovorí voice-over o pneumatikách Continental.

Polminutový spot je nasadený do televízie Joj, reklamná kampaň beží aj v online a printe.

Dlhodobých testovacích jazdcov do sprievodnej marketingovej aktivity značka hľadala na svojom facebookovom profile. Zo záujemcov o testovanie z radov bežných vodičov Continental vybral desať ľudí. 

Podmienkou bolo, aby do konca októbra najazdili minimálne 15 000 kilometrov. Spoločnosť do projektu zapojila aj influencerov, za Slovenska motoristického novinára Rasťa Chválu z Garáž TV a za Česko Jakuba Rejleka z Garaz.cz.

„Veríme, že sa nám týmto projektom podarí potvrdiť, že sme vďaka využitiu nových technológií v oblasti zmesí urobili výrazný pokrok v kilometrovom výkone, teda v predĺžení životnosti pneumatiky,“ vyjadrila sa Magda Pančochová z divízie Marketing Continental Barum.

Priebežné výsledky budú zverejňované po prejazdení 5-tisíc kilometrov. Názory vodičov spotrebitelia nájdu vo videách na YouTube kanáli influencerov, facebookovom profile Continental či v rámči PR článkov a tlačových správ.

„Účasť v teste nie je finančne motivovaná. Bežným jazdcom a influencerom sme však v rámci projektu bezplatne poskytli prémiové letné pneumatiky PremiumContact 6 a zabezpečili prezutie spolu s geometriou v sieti pneuservisov,“ dodala M. Pančochová.

Rozhodnutie o netradičnej forme testu nových pneumatík pochádza z centrály Continentalu pre Česko a Slovensko v Otrokoviciach. Od bežných vodičov očakávajú iné výsledky ako od interných trénovaných testovacích jazdcov.

„Pre divíziu testovania pneumatík ide o cenné dáta z praxe, ktoré využijeme pri ďalšom vývoji. Každý vodič je iný, každý deň má inú náladu a svoje auto používa ako dopravný prostriedok a nevníma ho ako pracovisko testovacieho jazdca. Preto očakávame aj väčšie rozdiely v opotrebovaní pneumatík medzi vybranými vodičmi,“ uviedol Aleš Langer z oddelenia Zákaznického servisu Continental Barum.

Spoločnosť na konci projektu vyhodnotí výsledky testov letných pneumatík z oboch krajín. Komplexnejšie ich však verejnosti bude prezentovať až na jar 2018. Continental pri kampani spolupracuje s PR agentúrou Ami Communications.