Tvárami online kampane sa stali známe knižné osobnosti Kristína Farkašová či Dado Nagy. Vo videu hovoria svoj názor na Medzinárodný deň darovania kníh, ktorý je v kalendári v rovnaký deň ako sviatok svätého Valentína. V ďalšom videu vyzývajú ľudí, aby počas tohto dňa darovali spolu s nimi knihy.

Kampaň podporila Panta Rhei claimom „Čokoláda je fajn, ale kniha je láska“, ktorý je napísaný aj na nálepke. Tú dostane každý zakazník pri nákupe v kamennom obchode, ale aj pri nákupe online v termíne od 7. do 14. februára. Na nálepku sa môže darca knihy tiež podpísať.

„Video, ktoré vyzýva k účasti na Medzinárodnom dni darovania kníh, sa teší veľkému úspechu. Na YouTube ho za prvý deň videlo viac než 50-tisíc ľudí. V Panta Rhei veríme, že aj takto sa nám podarí šíriť lásku k čítaniu a vyzdvihnúť bohatstvo kníh,“ uvádza značka.

Nie je to prvýkrát, kedy si kníhkupectvo do svojej kampane prizvalo známych ľudí. Do minuloročnej kampane Vďaka knihe sa zapojilo množstvo známych osobností ako napríklad youtuber GoGo, Mária Kráľovičová, Richard Stanke či Andy Kraus. Ambasádori v nej hovorili o svojom živote s knihou a inšpirovali čitateľov svojim vlastným výberom odporúčaných kníh. Viac informácií