Cieľom značky je zjednodušiť spotrebiteľom možnosť voľby tým, že im lepšie a atraktívnejšie predstaví jednotlivé varianty, ktoré Coca-Cola ponúka. S „One Brand“ prichádza nová identita produktov, od reklamy až po balenie.
Na plechovkách a fľašiach sa namiesto troch samostatných značiek objaví len Coca-Cola. Znamená to, že z fľašiek zmizne názov Zero alebo Light. Každý z obalov bude mať rovnaký dizajn a štýl vrátane ikonického červeného disku, jednotlivé varianty budú len farebne odlíšené – verzia Zero bude čierna, Light šedá.
Zdroj: Coca-Cola
„Stratégia One Brand predstavuje veľký krok vpred a nové smerovanie značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty sa teraz zjednocujú pod jednu spoločnú značku. Veríme, že sa touto významnou zmenou zvýši dostupnosť našich nápojov s nízkym a nulovým obsahom kalórií, aby si spotrebitelia mohli jednoduchšie vybrať variant, ktorý zodpovedá ich chuti a životnému štýlu,“ vysvetľuje riaditeľ marketingu Coca-Cola Michal Blaško.
Celú kampaň sprevádza slogan „Dizajn sa mení. Skvelá chuť ostáva. Vyber si tú svoju.“ Je nasadená aj prostredníctvom spotu v televízii. Kampaň sprevádza tiež hashtag #VyberSiTuSvoju.
S uvedením novej stratégie predstavuje Coca-Cola v Česku a na Slovensku novú ambasádorku značky, ktorou sa stala pretekárka Ester Ledecká.