Unikátny vzhľad dostali zhruba dva milióny balení nápoja. Etikety vychádzali z tlačiarne každá s jedinečnou podobou vďaka špeciálnemu algoritmu. Fľaše sú tak pomaľované kombináciami farieb od výmyslu sveta a nedajú sa medzi nimi nájsť dva rovnaké kusy.
„Unikátne fľaše odkazujú každému jednému milovníkovi Diet Coke, že je výnimočný,“ poznamenal viceprezident Coca-Cola pre marketing Alon Zamir. Firma spropagovala svoju aktivitu prostredníctvom stovky bilbordov. Ako inak, na žiadnom z nich sa nevyskytuje rovnako vyzerajúci produkt. V každej fľaške je ale ten istý obsah.
Na individuálne posolstvá stavila Coca-Cola aj v letných mesiacoch, keď na špeciálnu edíciu fliaš napísala názvy piesní s odkazom na microsite Povedztopiesňou, kde sa úryvky klipov dali prehrať či venovať inej osobe. Stovkami miliónov špeciálnych balení chcela osloviť spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach európskych krajín, vrátane Slovenska.
Napriek snahe o inovatívny marketing stráca najväčší svetový výrobca nápojom tempo pri predaji. Štvrťročný zisk Coca-Coly podľa nedávnych správ klesol medziročne o 14 percent z 2,45 miliardy na 2,11 miliardy dolárov. Po kritike z viacerých strán, že firma nereaguje dostatočne rýchlo na pokles tržieb, vedenie plánuje zosekať náklady o tri miliardy amerických dolárov.