Každý chladiaci box bude pripojený prostredníctvom siete takzvaného internetu vecí. Coca-Cola tak bude mať prístup k obrovskému množstvu dát z predajných miest, vrátane informácií o umiestnení boxu v predajni a jeho dostupnosti, o teplote, skladových zásobách, umiestnení produktov, správania spotrebiteľov a trendoch.
Smart chladiace boxy umožňujú aj interakciu prostredníctvom mobilných aplikácií, ktoré spoločnosti dovolia oslovovať zákazníkov v reálnom čase. Pridanou hodnotou sú ponuky na mieru a propagačné akcie, využívajúce fyzickú blízkosť.
Čistý zisk firmy Coca-Cola celosvetovo v prvom štvrťroku medziročne stúpol o 16 percent na 1,37 miliardy dolárov. Tržby síce o 16 percent klesli na 7,63 miliardy dolárov, ale boli aj tak zhruba 300 miliónov dolárov nad odhadmi.