Tvar fľaše pollitrovej koly ostáva rovnaký, značka pretransformovala len etiketu, z ktorej je možné vytvoriť odlepením a potiahnutím mašľu. Na predajné pulty sa dostala v predvianočnom období.

Špeciálnu edíciu si mohli už vyskúšať spotrebitelia v Kolumbii, Belgicku, Číne, Turecku či v Taliansku. Tento rok by sa aktivita mala objaviť okrem Slovenska v ďalších 32 krajinách.

„Rozdávaj radosť s kúzelnou mašľou, odlep etiketu, zatiahni a vyčaruj darček, ktorým niekoho potešíš,“ vysvetľuje ženský voice-over v spote.

Za inováciou vianočnej Coca-Coly stojí reklamná agentúra Ogilvy & Mather. Súčasťou vianočnej kampane Coca-Coly je tiež spot so Santa Clausom, ktorý sa pripravuje na vianočné obdobie aj so svojimi pomocníkmi. Otvára knihu želaní a pozerá sa, čo robí ľudí šťastnými. V spote nechýba ani sviatočne vyzdobený Coca-Cola kamión.

Kampaň je okrem televízie nasadená v online prostredníctvom pre-roll spotov na YouTube.

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.