Od júla je nasadená prostredníctvom televízneho spotu, v printe alebo v outdoore. Značka v kampani ukazuje zlaté momenty z predošlých olympijských hier vrátane tvári známych atlétov z celého sveta. Je ním napríklad americký šampión Nathan Adrian, Austrálčan Michelle Jenneke alebo Brit Jodie Williams. V línii s aktuálnym komunikačným konceptom „Taste the Feeling“ ukazuje zlaté momenty spojené so svojimi nápojmi.

„Kým zlatá medaila je ikonou športového úspechu, my veríme, že zlaté momenty sa môžu udiať ďaleko za pódiom. Môžu nastať každý deň na celom svete,“ vysvetľuje na svojom oficiálnom webe viceprezident pre kreatívu The Coca-Cola Company Rodolfo Echeverria.

Ako ďalej uvádza, pre Coca-Colu zlaté momenty tvoria špeciálne pocity – radosť, osvieženie, zdieľanie a sú rovnaké, akými sú pociti, ktoré majú ľudia pri pití ľadovo vychladenej Coca-Coly. „Tešíme sa, že prinášame #ThatsGold do života v Rio de Janeiro a do celého sveta,“ dodáva.

Okrem televízie či printu si Coca-Cola pripomenie olympiádu aj na limitovanej edícii nápojov, ktoré by sa mali na predajných pultoch objaviť od polovice júla. Zobrazené na nich budú siluety jednotlivých športovcov v pohybe a v predaji budú do konca augusta alebo do vypredania zásob.

V rámci kampane si značka „najala“ aj niekoľko globálnych influencerov, medzi ktorými sú napríklad austrálske superstar Cody a Alli Simpsonovci, kanadská herečka a módna blogerka Allie Evansová alebo britský YouTuber Jake Boys.