Po možnosti zakúpenia fľašky so svojim krstným menom prichádza spoločnosť Coca-Cola aj s interaktívnymi personalizovanými odkazmi.

Ak sa chce fanúšik značky podeliť o radosť, stačí kliknúť na internetovú stránku www.zmen-meno.sk a napísať meno, ktoré si na etikete praje. Následne sa objaví na veľkoformátovej obrazovke na športovej hale na Pasienkoch v Bratislave na 30 sekúnd v čase od šestnástej do osemnástej hodiny. Používateľ si môže svoj personalizovaný odkaz odoslať na e-mail a ďalej ho šíriť prostredníctvom správ a sociálnych sietí.

Kampaň, ktorú na základe zadania mediálnej agentúry Starmedia realizuje medias media odštartovala v polovici júna a potrvá do 1. júla. Na technickom riešení sa podieľala agentúra Strategic.

Coca-Cola pokračuje v kampani s menami. Môžete mať vlastné

„Tešíme sa veľkému záujmu a pozitívnemu ohlasu zo strany používateľov. Za prvý týždeň kampane sme už odvysielali vyše 200 druhov mien a celkovo sa nám do kampane zatiaľ zapojilo niekoľko stoviek používateľov,“ uvádza Katarína Horváthova zo spoločnosti Strategic.

„Myslím, že dnes sa, najmä veľké značky, už neuspokoja iba so štandardnými formátmi reklamy, ale práve naopak, vyhľadávajú inovatívnejšie riešenia so zapojením interaktivity,“ povedala managing director prevádzkovateľa siete digitálnych obrazoviek medias media Linda Petríková.

Pôvodná kampaň názvom Podeľ sa o radosť!, kedy na špeciálnej edícii fliaš klasické logo Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradili najobľúbenejšie slovenské mená a prezývky odštartovala v máji po Austrálii, Británii, Maďarsku, Rakúsku aj na Slovensku.

Coca-Cola pokračuje v kampani s menami. Môžete mať vlastné