Cieľom spoločnosti Coca-Cola Company je vytvoriť jednotnejšiu identitu značky. Zmeny sa dotknú klasickej Coca-Coly, verzií Zero, Light a Life.

Najviditeľnejšou zmenou je zmena loga z typickej vertikálnej polohy do horizontálnej. Plechovky dostali aj čistejší vzhľad, pruhy ostali zachované.

Coca-Cola mení dizajn plechoviek. Pozrite si ich

Zdroj: AdAge.com

„V roku 2015 sme sa zamerali na obalový dizajn. Aspekty pilotnej stratégie a testovania budú skúmané na základe globálnych výskumov a výsledkov na americkom trhu,“ uviedla pre server AdAge.com hovorkyňa spoločnosti Coca-Cola Company.

Najvýraznejšou zmenou prešli plechovky v Španielsku, ktoré okrem zmeny polohy loga majú mierne odlišný dizajn. Horná polovica plechovky je červená, dolná je úplne odlišná, zahalená do čiernej či striebornej.

Coca-Cola mení dizajn plechoviek. Pozrite si ich

Zdroj: AdAge.com

Prvý trh, kde sa nové plechovky objavia, je Veľká Británia, postupne budú uvedené do škandinávskych krajín.

„Coca-Cola je jednou z najobľúbenejších a najznámejších značiek na svete. S naším novým prístupom zjednotenia, sa snažíme spojiť štyri rôzne značky pod záštitou Coca-Coly,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola pre Veľkú Britániu a Írsko John Woods.