Kampaň beží prostredníctvom televízneho spotu a v online, predovšetkým na sociálnych sieťach.
Coca-Cola oznámila spoluprácu s viacerými influencermi a okrem V. Velez–Zuzulovej sa spojila s ďalšími športovcami zimných aj letných disciplín. Pomôcť majú aj lifestyle influenceri a verejnosť.
Súčasťou kampane je na Slovensku aj spotrebiteľská súťaž, v ktorej môžu ľudia od 8. do 23. februára hrať každý deň o fanúšikovské dupačky. Stačí nahrať príbeh na Instagrame ako povzbudzujú a pridať hashtag #vodnevnoci.
„V našej kampani k zimným olympijským hrám chceme fanúšikom ponúknuť predovšetkým zábavu. Olympiáda potrvá 17 dní a ani pre skalných fanúšikov nebude jednoduché sledovať všetky výkony našich športovcov nepretržite. Preto sme si pre všetkých pripravili nekonečnú pyžamovú párty, aby sme ich v povzbudzovaní podporili,“ hovorí brand manažérka značky Coca-Cola Jana Nováková.
Plechovky budú dostupné v samostatnom balení v objeme 250 ml a v 300 ml ako súčasť rodinného balenia štyroch a šiestich kusov.
Zdroj: Coca-Cola