V rámci stratégie One Brand bude Coca-Cola po novom všetky svoje produkty - Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero a Coca-Cola Life - prvýkrát komunikovať spoločne. Úlohou je zjednotiť portfólio značky.  

„Je to silná investícia do všetkých produktov Coca-Coly, ktorá ukáže, ako si môžu spotrebitelia vychutnať jedinečnosť ľadovo vychladenej Coly s alebo bez kalórií alebo kofeínu,“ vysvetľuje marketingový šéf Marcos de Quinto.

„Chceme zdôrazniť, že Coca-Cola je pre každého. Je to jeden brand s rôznymi variantmi, z ktorých však každý zdieľa rovnaké hodnoty a vizuálnu ikonickosť. Ľudia chcú svoju Colu rôzne, no ktorúkoľvek uprednostňujú, vždy sa spoliehajú na značku Coca-Cola, jej chuť a osvieženie,“ načrtol ďalej šéf marketingu.

Globálna komunikácia spojí produkty Coca-Coly pod heslom „Taste The Feeling“. Má prispieť k tomu, aby spotrebitelia naďalej kupovali kolové nápoje. Predaj spoločnosti totiž za tri kvartály vlaňajška stúpol len o percento, na čo výrobca nie je zvyknutý. Pokles súvisí zrejme aj s celosvetovým trendom, že zákazníci vo väčšej miere dbajú na svoje zdravie.  

Základným motívom novej kampane sú city a emócie, ktoré majú spotrebitelia prežívať pri pití Coca-Coly. Spoločnosť dúfa, že samotný sentiment pomôže zmeniť konverzáciu okolo pitia sladených nápojov, ktoré čoraz viac čelia kritike ohľadom obezity.

 Ako ďalej dodáva, spotrebiteľom chcú kampaňou pripomenúť dôvody, prečo milujú Coca-Colu ako produkt a zároveň aj ako značku.

Súčasťou kampane je v úvodnej fáze šesť dlhších spotov, ktoré hovoria, že Coca-Cola sa dá vychutnať napríklad s ľadom, ale aj s úsmevom, s priateľmi, s hudbou či pri blázenení sa. Spoty sú tiež plné lásky, bozkov, dotykov, zábavy a záberov z každodenného života. Majú zdôrazniť, že nápoj bežné situácie robí výnimočnejšími. 

Coca-Cola stavila aj na novú skladbu použitú v reklamách. Produkoval ju známy dídžej Avicii, hlas patrí folkovému spevákovi Conradovi Sewellovi. Výrobca uvádza, že uvedie aj ďalšiu pieseň od švédskeho interpreta. Avicii zároveň chystá pre Coca-Colu varianty skladby Taste the Feeling pre európsky futbalový šampionát a olympiádu v Riu.  

Okrem spotov je súčasťou komunikácie vyše 100 printov, na ktorých sú snímky mladých ľudí vychutnávajúcich si chladený nápoj. Coca-Cola sa tradične chce zamerať aj na silnú kampaň v online prostredí.

Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry Ogilvy & Mather New York. Na kampani sa podieľali aj agentúry Mercado-McCann, Sra. Rushmore a Santo. 

Coca-Cola má novú kampaň. Značky komunikuje jednotne, pomôže aj Avicii

Zdroj: Coca-colacompany.com

Coca-Cola má novú kampaň. Značky komunikuje jednotne, pomôže aj Avicii

Zdroj: Coca-colacompany.com