Trochu sa nám zdá, že v reklame na diétnu verziu Coca-Coly trochu zasnežilo. Akurát nám je trochu ľúto, že nejde o oficiálnu kampaň značky, ale len o jej paródiu.
Zdroj: Brandchannel.com
Stále sneží...
A takto vyzerá skutočná kampaň nápojového gigantu.
Ďalšou kampaňou, ktorá zatriasla svetom reklamy v priebehu minulého týždňa, je reklama charitatívnej organizácie Save The Children. Trošku zahráme na city.
Máme deti, potrebujeme aj psy. A keď budú v reklame dokonca šteniatka, je to ešte lepšie. Pozrite si novú kampaň značky Chevrolet.
Pizza Hut sa rozhodla priniesť do svojich reštaurácií trochu interaktivity. Pizzu si jej návštevníci budú môcť už čoskoro vybrať na špeciálnom stole s dotykovým povrchom a "nadizajnovať" si ju podľa svojich predstáv.
Platenie nebude tiež len tak hocijaké, zákazníkom stačí položiť smartfón na vyhradené miesto na stole.
Pripomeňte si včerajšie MDŽ touto reklamou. Začína sa idylicky, ale to, že bude taká do konca, nečakajte. Veď presvedčte sa sami.
Ponúkame vám aj posledný záblesk z tohtoročného Super Bowlu. Táto reklama sa tam nedostala, kto vie prečo. Veď server chcel len nájsť svojho kreatívneho riaditeľa.
- Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednate si RSS feed.