Podľa servera Adweek.com nebude dlhodobá, je súčasťou kampane „Labels are for cans, not for people“, prostredníctvom ktorej sa spoločnosť pridala ku globálnemu hnutiu za toleranciu a rovnosť. Coca-Cola bez loga sa predáva počas obdobia Ramadánu.

Coca-Cola kvôli ramadánu prišla o svoje logo

Zdroj: Adweek.com

Coca-Cola kvôli ramadánu prišla o svoje logo

Zdroj: Adweek.com

Dizajn balení, na ktorých ostala len biela vlnka na červenom podklade, pochádza z dielne agentúry FP7/DXB z Dubaja, ktorá je súčasťou McCann Worldgroup. Kampaň nadväzuje na komunikáciu „Let’s take an extra second“, ktorá vyzýva ľudí na celom svete, aby spoznali ľudí naokolo a nemali predsudky.

Súčasťou kampane je video, ktorého hlavnými hrdinami je šesť mužov. Tí si vychutnávajú svoju včeru potme a sú nakrútení infra kamerou. Nikto z nich predtým toho druhého nepoznal a tak navzájom nevznikajú žiadne predsudky. Vo videu je napríklad potetovaný muž či chlap v tradičnom arabskom obleku.