Okrem tradičných médií je súčasťou kampane na slovenskom trhu aj špeciálna obrazovka, na ktorej dostanú priestor okrem svetových hviezd ako Rita Ora či Marilyn Monroe aj sporebitelia zo Slovenska.
Podmienkou je nahrať svoju fotografiu na webe Radostpobozkat.sk a tá sa objaví na DigiBoarde umiestnenom na bratislavskej tržnici na Trnavskom mýte. Obrazovka bude fungovať 16. až 29. júna tohto roku.
Zdroj: Radostpobozkat.sk
„Kampaň vychádza z jednoduchej myšlienky – za 100 rokov pobozkali (napili sa) Coca-Cola fľašu milióny ľudí po celom svete a medzi nimi aj prezidenti, umelci, športovci, legendy ako Marilyn Monroe či Elvis, ale aj súčasné hviezdy ako Avicii a Rita Ora,“ vysvetľuje značka.
Napitie sa z Coca-Cola fľaše má predstavovať akýsi rituál, ktorý spája ľudí bez ohľadu na to, odkiaľ pochádzajú a akí slávni sú.
Rovnakú obrazovku nápojový gigant umiestnil aj na českom trhu, DigiBoard sa nachádza na obchodnom dome Kotva v Prahe. Súčasťou kampane je aj online a outdoorová kampaň. Vizuály nafotil David LaChapelle.