Spolupráca tretieho najväčšieho výrobcu smartfónov a najlepšieho svetového hráča má za úlohu podporiť základnú hodnotu spoločnosti „connecting greatness“.
Táto myšlienka podľa značky odráža aj futbalistov život a kariéru. Všetky rozhodnutia, vrátane presťahovania sa z rodnej krajiny, L. Messi a jeho rodina podriadili snu stať sa profesionálnym hráčom.
Hviezda má Huawei pomôcť zviditeľniť sa aj na trhoch v Európe a Latinskej Amerike, kde je oproti domácej Číne jej vplyv pomerne slabý.
„Lionel Messi pomôže našej značke dodať ľuďom odvahu sústrediť sa na cieľ, vytrvať, zvládnuť prekážky a dokázať niečo veľké a to najmä na trhoch v Európe, Ázii a Latinskej Amerike, kde Huawei smeruje svoje úsilie,“ uviedol Kevin Ho, Huawei Consumer Handset Business prezident.
Zdroj: youtube.com
Lionel Messi je v súčasnosti jednou z komerčne najúspešnejších futbalových hviezd. Jeho ďalšie partnerstvo s gigantom Adidas sa pohybuje na úrovni 140 miliónov dolárov.
Huawei si nekúpil len tvár futbalistu, o futbal sa z pozície sponzora zaujíma už dlhšie. Huawei sa pre investíciu do futbalu rozhodol na základe neustále rastúcej popularity tohto športu v Číne. Aj samotný čínsky prezident je známy ako veľký futbalový fanúšik.
Huawei v súčasnosti sponzoruje kluby América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid a AC Miláno, menovite spolupracuje napríklad s hráčmi ako Robert Lewandowski a Alexis Sánchez.