Rovnako ako spoločnosť Heineken, ktorá v priebehu týchto dní predstavila nápoj predávaný pod značkou Strongbow, rozšírila kategóriu ciderov aj spoločnosť Pivovary Topvar.

Na trh uvádza cider pod značkou Kingswood s ambíciou vybudovať tento segment takým spôsobom, aby dosiahol úspech ako v okolitých krajinách. Pivovary Topvar od začiatku februára predali 30-tisíc kusov fliaš.

„Cider má potenciál urobiť na trhu veľký posun, keďže spotrebitelia bažia po rôznorodosti a inováciách. Kingswood sme po prvý raz uviedli na českom trhu a dosiahol vynikajúce výsledky. Je našou najúspešnejšou novinkou v histórii mimo pivného portfólia,“ uviedol marketingový riaditeľ Pivovarov Topvar Grant McKenzie.

Cider predstavili aj Pivovary Topvar. Pod značkou Kingswood

Zdroj: Pivovary Topvar

Ako ďalej uvádza, značka chce na Slovensku dosiahnuť rovnaké výsledky ako v Česku. „Trh ciderov v Česku spal niekoľko rokov. Kingswood pomohol rastu kategórii o 600 percent a stal sa suverénnou jednotkou spotrebiteľov,“ dodáva.

Novinka bude v maloobchodnej sieti dostupná vo fľašiach s objemom 0,4 litra. Predávať sa bude aj v čapovanej podobe, má svoj vlastný špeciálny pohár inšpirovaný britskou tradíciou cideru.

„Kategória ciderov je jednou z najrýchlejšie rastúcich alkoholických nápojových kategórií na vyspelých pivných trhoch. Nápojový trh uvedením cideru získava nový impulz pre svoj rozvoj . Má potenciál osloviť tých, ktorí nie sú pravidelnými konzumentmi piva a uprednostňujú iné alkoholické nápoje,“ uvádza pivovar.