Novinka má prilákať nových spotrebiteľov mimo pivnej kategórie ku konzumácii ďalšieho produktu. Cieli najmä na ženy, ktorým a prihovára aj v spote.

„Novinku plánujeme primárne komunikovať v televízii prostredníctvom tag-onu pripojenému k súčasnému televíznemu spotu Frisco. Okrem televízie podporíme Frisco Spritz outdoorovou kampaňou a tiež v digitále,“ uviedla brand manažérka Frisco Zuzana Imrichová.

Kampaň beží aj na sociálnych sieťach Facebooku, Instagrame a YouTube. Cidery Frisco sú dostupné okrem slovenského trhu aj v Česku a Litve.

Nový produkt Plzeňského Prazdroja dopĺňa tri existujúce príchute ciderov Frisco – Brusnicu, Jablko a citrón a Lesné ovocie.

„Pri vývoji novej príchute sme sa inšpirovali miešanými nápojmi, ktoré zažívajú vo svete i na Slovensku veľký boom a medziročne rastú na obľube u spotrebiteľov o dvojciferné čísla. Naša novinka je jedinečná tým, že v sebe ponúka už namiešanú chuť obľúbeného kokteilu a po otvorení si ju môžete okamžite vychutnať,“ dodáva Z. Imrichová.

Frisco Spritz k dispozícii v dvoch baleniach – v 0,33 l fľaši s „twist-off“ otváraním a v 0,4 l plechovke. Počas letných mesiacov ho plánujú priniesť aj na festivaly Majáles či Grape.

Cider Frisco ide do televízie s novou kampaňou, cieli na ženy

Zdroj: Plzeňský Prazdroj