Zákazníkov chce upútať bilbordom, na ktorom pózuje polonahá žena v bielej spodnej bielizni. Beztak s oknami nesúvisiaci vizuál dopĺňa text, ktorý si zákazníci môžu v súvislosti s lascívnym motívom vyložiť aj dvojzmyselne: Vyplníme každý otvor.

Bilbord, ktorý si čitateľ Mediálne.sk všimol na ceste z Rovinky do Bratislavy, obsahuje ešte výrazný odkaz na internetovú stránku dodávateľa okien.

Doplnené 11.2.2014: K bilbordu sa vyjadrila aj spoločnosť Inter-okno. "Je milión bilboardov s modelkami. Kto to povedal, že musí mať súvislosť? Jednoduchý dôvod je upútanie pozornosti. Ako upútala aj vašu pozornosť," uviedla firma v nepodpísanom e-maile.

Podľa dodávateľa okien sprievodný text "Vyplníme každý otvor" nie je "vôbec dvojzmyselný, ani vulgárny. Okná sú výplne stavebných otvorov. A my vyplníme hocijaký stavebný otvor oknom".

Chcete vidieť naozaj sexistický bilbord? Nájdete ho blízko Bratislavy

Vyzývavé motívy patria k najčastejším dôvodom, prečo sa ľudia zvyknú sťažovať na samoregulačnom orgáne reklamnej brandže, Rade pre reklamu.

Arbitrážna komisia tohto orgánu zvykne označiť reklamy s obnaženými telami za neetické najmä vtedy, ak nahota nemá žiadnu súvislosť s produktom alebo je už príliš vulgárna. To bol už viackrát prípad záložne Breva, ktorá v reklame zobrazuje nahé ženy, a to dokonca bez akéhokoľvek sprievodného textu.

Chcete vidieť naozaj sexistický bilbord? Nájdete ho blízko Bratislavy

Za neetický bol označený aj bilbord s modelkou Janou Minárikovou pre novú bratislavskú reštauráciu Barrock zo skupiny Medusa.

Chcete vidieť naozaj sexistický bilbord? Nájdete ho blízko Bratislavy

Určitý stupeň nahoty je naopak podľa reklamnej komisie prípustný v prípade reklám módnych značiek alebo v umeleckej oblasti. Obnažené telo napríklad komisii neprekážalo pri komunikácii Slovenského národného divadla.

Podľa etického kódexu Rady pre reklamu „reklama nesmie propagovať nadmierne podliehanie sexualite tým, že zobrazuje sexuálne stimuly, poddajnosť, nahotu alebo čiastočnú nahotu ľudského tela nevhodným spôsobom a nesmie bez oprávneného dôvodu prezentovať produkt ako vhodný prostriedok na odstránenie sexuálnych zábran“.